Szerződési Feltételek

 

 

FELTÉTELEK ÉS KIKÖTÉSEK

Általános Szerződési Feltételek

 

1. Bevezető rendelkezések

 

1.1 A W&M production s.r.o. vállalat, amelynek székhelye a Haburská 29, 821 01 Bratislava, cégjegyzékszáma: 35958111, adószáma: 2022077002, ÁFA-azonosító száma: SK2022077002 (a továbbiakban: „Eladó” vagy „W&M production”) a POZSONYI Járásbíróság Cégbíróságának cégnyilvántartásában van bejegyezve, Kft. címen. A W&M production s.r.o. vállalat egy harmadik félen keresztül webes bevásárlóportált/webáruházat üzemeltet a www.alfema.sk, www.alfema.net weboldalon (a továbbiakban: „bevásárlóportál”). Ezen a portálon keresztül egy harmadik félnek (a továbbiakban: „vevő”) lehetősége van megtekinteni a bevásárlóportál oldalán található árukat. Ugyanakkor, a jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) által meghatározott feltételek szerint, és feltéve, hogy az eladó elfogadja a megrendelést/adásvételi szerződés tervezetét, ez a személy, mint vevő, jogosult megvásárolni az általa kiválasztott árut.

 

1.1.1. Alapfogalmak

 

Eladó – olyan vállalkozás, amely az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során üzleti tevékenysége keretében saját nevében, saját számlára jár el, és amely az e-bolton keresztül értékesít árukat.

 

Fogyasztó – olyan természetes vagy jogi személy, aki az online áruházon keresztül vásárol árut, és aki ezeket az árukat nem munkaköri, szakmai vagy üzleti tevékenységi tevékenységéhez használja.

 

Áru – az e-bolton keresztül kínált áru vagy szolgáltatás. Az áru súlya csomagolással együtt van feltüntetve.

 

Megrendelés – a fogyasztó e-bolttal kapcsolatos cselekedete, amely kifejezi a fogyasztó azon akaratát, hogy az e-boltban árut vásároljon.

Ár – a megrendelésben feltüntetett teljes ár, különösen a fogyasztó által megrendelt és a megrendelésben feltüntetett összes áru ára, valamint az ÁFA vagy egyéb adók, díjak, beleértve a szállítási költséget is.

 

Szállítási költség (szállítás) – az áru fogyasztóhoz történő szállításának és adott esetben az áru kezelésének (kiszállítás stb.) költsége, amennyiben az benne van a szállítási költségben.

 

ÁSZF – általános üzleti feltételek.

 

1.2 Az eladó e-mail címe: alfema@alfema.hu. Az eladó telefonszáma: +421 911 917888. Az eladó call centerének és panaszközpontjának nyitvatartási ideje: hétfőtől péntekig munkanapokon 08:00-16:00 óra között, kivéve az ünnepnapokat és a munkaszüneti napokat. Ezek az adatok bármikor módosíthatók vagy frissíthetők a www.alfema.hu és  weboldalakon.

 

1.2.1 Ez az ÁSZF szabályozza a W&M production s.r.o. és a W&M s.r.o. közötti jogviszonyt. mint az eladó és a vevő, akik az ÁSZF-nek megfelelően és azokkal összhangban érdeklődést fejeznek ki áruk vásárlása iránt a www.alfema.sk, a www.alfema.net és a www.tekutaguma.sk weboldalon. Az eladó és a vevő között az áruk megvásárlásából, szállításából és az áruk hibáival kapcsolatos panaszokból eredő jogviszonyokat – tartalmuktól és a vásárlásban résztvevőktől függően – a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak rendelkezései szabályozzák, különösen a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyvének és a Szlovák Köztársaság Kereskedelmi Törvénykönyvének rendelkezései. Jelen ÁSZF szabályozza a felek kötelezettségeit is a vevő regisztrációján alapuló adásvételi szerződés megkötéséig. Az eladó és a vevő közötti kölcsönös kapcsolatokat a www.alfema.sk, a www.alfema.net és a www.tekutaguma.sk online áruház 1.3. pontjában (a továbbiakban: „Panaszkezelési eljárás”) meghatározott panaszkezelési eljárás is szabályozza, amelyet az ÁSZF 5. pontja határoz meg.

 

1.4 Az adásvételi szerződés az eladó és a vevő között létrejött szerződés, amelynek tárgya a www.alfema.sk vagy a www.alfema.net weboldalon bemutatott áruk megvásárlása, az ÁSZF 2. és azt követő cikkei szerint megkötve.

 

1.5 Az ÁSZF 5. és 6. cikkének rendelkezései nem vonatkoznak azokra a vevőkre, akik üzleti célra, és nem személyes fogyasztásra vásárolnak árut. Az áruk hibáiért való felelősséget ebben az esetben a Szlovák Köztársaság Kereskedelmi Törvénykönyvének rendelkezései szabályozzák.

 

1.6 Az áruk bevásárlóportálon bemutatott adatait (különösen az elérhetőséget, az árat, a méretet, a készletet) az eladó nem folyamatosan frissíti online. Az árukra vonatkozó adatok a bevásárlóportálon nem mindig pontosak és teljesek a tényleges állapothoz képest. Az árucikk bevásárlóportálon megjelenített „elérhetőség” adatai nem értelmezhetők az áruk eladó általi szállításának határidejeként. Az áruk feltüntetett elérhetősége csupán tájékoztató jellegű, nem kötelező érvényű becslés arra vonatkozóan, hogy az eladó rendelkezésre álló készlete várhatóan mennyi idő alatt fog elfogyni. Az árukat nem lehet előre bemutatni a vevőnek, a megrendelések átvétele és kiszállítása nem mindig lehetséges, még harmadik félen keresztül sem. A bevásárlóportálon keresztül értékesített árukat mindig az eladó aktuális készlete korlátozza, és az áruk kifogyása utáni utánrendelése és/vagy kiszállítása nem lehetséges, még egy másik személyen keresztül sem. Bizonyos esetekben az eladó nem tudja a termékeket vagy azokkal egyenértékű termékeket leszállítani, vagy egy másik eladóval történő kiszállítást intézni az adott áron, a termékhez, a termék reklámozásának mértékéhez és az árhoz képest ésszerű időpontban és mennyiségben, különösen akkor, ha az ÁSZF 2.15. cikke szerinti rendkívüli esemény történt. A vevőt mindig megfelelő módon tájékoztatják az áruk kiszállításának lehetetlenüléséről szóló rendkívüli eseményről, és megkötött szerződés esetén mindkét félnek joga van elállni a szerződéstől.

 

 

1.7 Hacsak a bevásárlóportál weboldalán másként nem szerepel, a W&M production s.r.o. által az ALFEMA reklámszórólapokon keresztül közzétett reklám- és versenyakciók kizárólag az ALFEMA kiskereskedelmi láncokban történő áruértékesítésre érvényesek, és nem vonatkoznak a www.alfema.sk, www.alfema.net vagy www.tekutaguma.sk bevásárlóportálon keresztül történő áruértékesítésre.

 

 

2. Árurendelés / adásvételi szerződés / szerződéskötési intézkedések

 

 

2.1. Az áruvásárlás a vevő által az eladó bevásárlóportálján leadott és elküldött megrendeléssel történik, azzal a feltétellel, hogy a vevő megrendelését az eladónak az ÁSZF-nek megfelelően jóvá kell hagynia (el kell fogadnia), ellenkező esetben a szerződéses viszony nem jön létre. Ha az eladó a megrendelést az ÁSZF-nek megfelelően elfogadja, az eladó a megrendelt árut az ÁSZF 4.1. cikke szerinti szállítási határidőn belül kiszállítja.

 

 

2.2. Ahhoz, hogy a vásárló aktívan vásárolhasson a vásárlási portálon, vagy részt vehessen az eladó hirdetési és versenytevékenységeiben, a vevőnek regisztrálnia kell a www.alfema.sk, www.alfema.net vagy www.tekutaguma.sk weboldalon a portál regisztrációs részében. A vevő regisztrációja az áruk kiválasztása előtt vagy a kiválasztási folyamat során is elvégezhető. A regisztrációs űrlapot kitöltő személy köteles kitölteni az adatokat a regisztrációs űrlap kötelező mezőinek megfelelően. A regisztrációs űrlap kitöltésével a vevő egyidejűleg hozzájárul személyes és egyéb adatainak az ÁSZF 7. és azt követő cikkei, valamint az ÁSZF feltételei szerinti feldolgozásához. Bármilyen változás esetén a vevő köteles ezeket az adatokat a megrendelés elküldésekor haladéktalanul frissíteni a portálon, mivel azok pontossága, valóságtartalma és időszerűsége hatással van az áruk vevőhöz történő kiszállítására. A regisztrációs űrlap kötelező mezőit "*" jelöli. A vevő köteles helyes, teljes és valóságtartalmas adatokat megadni. A fenti kötelezettségek be nem tartása a vevő hátrányára értelmezendő. A sikeres regisztrációs folyamat bejelentkezési név és jelszó megadásával zárul, külön e-mailt nem küldünk. A vevő köteles a regisztráció során generált bejelentkezési nevet és jelszót biztonságos helyen megőrizni, és megvédeni, hogy azokkal ne lehessen visszaélni.

 

2.3. A vevő a bal oldali termékmenüben felsorolt ​​termékkategóriák szerint, vagy a megjelenített termékre kattintva tekintheti meg és választhatja ki az árukat. Az áruk esetében a vevő a közzétett rendelési információk szerint választja ki az adatokat, és a „Kosárba” gombra kattintva hozzáadja az árut a rendeléséhez. Ha a vevő befejezte a termékkiválasztási folyamatot, a „Kosár tartalmának vásárlása” gombra kattint. Ellenkező esetben a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva jogosult visszatérni a termékkiválasztási folyamathoz.

 

2.4. A vevő általi megrendelés létrehozásának és leadásának folyamata 4 lépésből áll: a) az áruk kiválasztása és a „Kosár tartalmának vásárlása” gombra kattintás b) a fizetési mód, a szállítási költség és a szállítási díj kiválasztása, c) a megrendelés megerősítése, d) a megrendelés elküldése.

 

2.5. Ezen lépések mindegyikében a vevő követi a navigációs utasításokat, és minden egyes lépés általában a „Megerősítés” gombra kattintással fejeződik be. A vevő köteles megadni a termékek helyes kiszállításához szükséges teljes, valós és helyes adatokat. A vevő köteles ellenőrizni a kiválasztott adatok és információk helyességét a megrendelés során, mielőtt az árut véglegesen elküldené az eladónak.

 

2.6. A vevő megrendelésében, egyéb dokumentumában, üzenetében vagy e-mailjében meghatározott egyéb feltételek alkalmazása, amelyek ellentétesek lennének a jelen ÁSZF-fel, kifejezetten kizárt.

 

2.7. A vevő megrendelése akkor tekintendő elküldöttnek, ha azt kézbesítették az eladónak, és ha tartalmazza az összes szükséges adatot - a megrendelt áru megnevezését, mennyiségét, árát, szállítási, számlázási címét, e-mail címét és telefonos elérhetőségét (mobil). Hacsak az ÁSZF külön rendelkezésben másként nem rendelkezik, az eladó a megrendelés elfogadásának vevőnek történő elküldésétől (a szerződés megkötésétől) az áru vevőnek történő kiszállításáig köteles az áruajánlatára, beleértve annak árát is.

 

2.8. A megrendelés eladónak történő elküldése előtt a vevőnek mindig rá kell kattintania és meg kell erősítenie, hogy elolvasta és elfogadja az eladó érvényes Általános Szerződési Feltételeit, azokat az eladó és a vevő közötti szerződéses viszony részének tekintve. A megrendelés vevőnek történő kiállításának és elküldésének folyamata ezen művelet elvégzése nélkül nem fejezhető be. Minden megrendeléshez egy regisztrációs szám tartozik. Az eladóval való kommunikáció és a fizetés során a vevő a megrendelés számát is megadja.

 

 

2.9. A vevő megrendelést küld az eladónak a bevásárlóportálon keresztül. Ez a megrendelés a vevő javaslata adásvételi szerződés megkötésére a jelen Általános Szerződési Feltételek szerződéses feltételei szerint. A megrendelést az eladónak 15 napon belül kell elfogadnia az eladónak történő kézbesítéstől számítva. A megrendelésnek az eladónak a bevásárlóportálon keresztül történő elküldésével a vevő kifejezi akaratát, hogy a megadott időszakra a megrendeléséhez kötve, az általa kiválasztott árukat a vételárért, az Általános Szerződési Feltételek feltételeinek megfelelően, és az eladó általi elfogadás függvényében vásárolja meg és vegye át. A megrendelés kézbesítése után az eladó haladéktalanul visszaigazolja a vevő megrendelését elektronikusan, azaz.. tájékoztatja a vevőt a vevő megrendelésének beérkezéséről és az eladó rendszerébe való felvételéről. A megrendelés elektronikus visszaigazolása nem minősül a megrendelés elfogadásának/átvételének az eladó által az ÁSZF 2. cikke értelmében, és nem minősül részleges adásvételi szerződés létrejöttének.

 

2.10. A felek megállapodása alapján és az ÁSZF-nek megfelelően a felek közötti adásvételi szerződés akkor jön létre, ha az eladó visszaigazolja a vevő megrendelését, és egyidejűleg a megrendelés kézbesítésétől számított 15 napos meghatározott határidőn belül a vevőnek címzett külön e-mailben vagy üzenetben elfogadja azt (azaz kifejezi a megrendeléshez való hozzájárulását) a jelen ÁSZF-nek megfelelően. Az eladó a vevő megrendelését a vevőnek küldött e-mail vagy üzenet elküldésével fogadja el. Az eladó elfogadó üzenetében a következő szöveg szerepel: "A ...... számú megrendelés elfogadása" (az ÁSZF esetében más néven "megrendelés elfogadása"). A megrendelés elfogadásával a felek között adásvételi szerződés jön létre. Az eladó köteles az elfogadott megrendelést az ÁSZF 4.1. cikke szerinti határidőn belül teljesíteni.

 

2.11. A Vevő e-mailben lemondhatja a megrendelést, amelyet az Eladónak küldött, amennyiben a lemondás az Eladóhoz a megrendelés ÁSZF-nek megfelelő elfogadása előtt érkezik be. Ha az Eladó általi megrendelés elfogadásának (megrendelés elfogadásának) határideje hiába jár le elfogadás nélkül, a megrendelés automatikusan törlésre kerül. A megrendelés az ÁSZF-nek megfelelő egyéb esetekben is törlésre kerül.

 

2.12. A megrendelés/feltételek módosítása: ha az Eladó nem tud megegyezni - elfogadja a Vevő megrendelését teljes egészében (pl. 4 tételből 1 nem lesz elérhető), vagy ha más okból javasolja annak módosítását vagy a szállítási feltételek megváltoztatását, a Vevőt erről a tényről e-mailben vagy más megfelelő módon tájékoztatják. Ezzel egyidejűleg felkérik, hogy jelezze hozzájárulását vagy egyet nem értését a módosítással. A Vevő köteles a javasolt módosításról szóló értesítés dátumától számított 2 napon belül jelezni hozzájárulását vagy egyet nem értését. Ezen időszak lejárta után a Vevő megrendeléséből származó elérhető tételek a Vevő számára le vannak foglalva. Csak akkor jön létre szerződéses viszony a felek között, ha az Eladó elfogadja (jóváhagyja) a Vevő által javasolt megrendelésmódosítást. Amennyiben a Vevő a megadott határidőn belül és módon nem hagyja jóvá a módosítást, a Vevő megrendelését a megadott határidő lejárta után teljes egészében töröltnek kell tekinteni, és az Eladó módosítási javaslatát a Vevő által el nem fogadottnak kell tekinteni.

 

2.13. Az Eladó és a Vevő közötti adásvételi szerződés a Vevő megrendelésének Eladó általi elfogadásával, vagy az Eladó által javasolt és a Vevő által végrehajtott megrendelésmódosítás elfogadásával jön létre. Az adásvételi szerződés kötelezi az Eladót, hogy átadja a vétel tárgyát a Vevőnek, és teljesítse az ÁSZF szerinti kötelezettségeit. A Vevő köteles átvenni a vétel tárgyát, megfizetni az Eladónak a megállapodott árat, és teljesíteni a szerződés és az ÁSZF szerinti kötelezettségeit. Az Eladó az elfogadott megrendelést az ÁSZF 4.1. cikkében meghatározott határidőn belül teljesíti.

 

2.14. Különleges esetekben és az elfogadás elküldése előtt az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Vevőtől további szükséges dokumentumokat, adatokat kérjen, vagy ellenőrizze a Vevő e-mail címének vagy mobiltelefonszámának helyességét. Az Eladó a Vevő megrendelésének jellegétől függően mindig jogosult a Vevőtől a megrendelés vagy a Vevő személyazonosságának további jóváhagyását kérni megfelelő módon, például írásban, e-mailben, SMS-ben vagy telefonon. Amennyiben a Vevő nem végzi el a további engedélyezést az Eladó által előírt módon és az Eladó által előírt határidőn belül, a megrendelés (az elfogadás előtt) vagy az adásvételi szerződés (az elfogadás után) a kezdetektől fogva érvénytelen, ha ez az időszak hiába telik.

 

2.15. Amennyiben az eladó a szerződés megkötése előtt vagy után nyomtatási, rendszerbeli, emberi, beszállítói vagy egyéb hibát észlel az áruval, annak árával, elérhetőségével, mennyiségével vagy szállítási lehetőségeivel kapcsolatban, valamint készlethiány, áru nem elérhetősége esetén, vagy ha nem tudja az árut a vevőnek a megállapodott határidőn belül vagy az online áruházban feltüntetett áron leszállítani, illetve vis maior miatt, erről a tényről tájékoztatja a vevőt. Ezen rendkívüli esetek bármelyikében az eladó és a vevő jogosult a megrendelését (vevő) visszavonni/törölni, vagy azt (eladó) a szerződés megkötése előtt megtagadni. Ha ilyen rendkívüli körülmény a szerződés megkötése után következik be, az eladó jogosult a szerződéstől elállni mindaddig, amíg az árut a vevőnek ki nem szállítják. A vevő a fent említett rendkívüli, bejelentett körülmény bekövetkezése esetén is jogosult az adásvételi szerződéstől elállni az ÁSZF-nek és a jogszabályoknak megfelelően. Ha a vevő már kifizette a vételárat, azt a jogszabályoknak és az ÁSZF-nek megfelelően visszatérítik. Az eladó jogosult egyoldalúan elállni a szerződéstől és/vagy megtagadni az áru átadását a vevőnek, még akkor is, ha úgy találja, hogy a vevővel, az áru átvevőjével kapcsolatos kommunikációban helytelen, hiányos vagy hamis információkat adtak meg, vagy ha fennáll annak a veszélye, hogy az eladóval kommunikált személy viselkedése kárt okozhat az eladónak (pl. csalás).odne eljárás ).

 

2.16. A vevő jogosult egyoldalúan elállni a szerződéstől a szerződés megkötésétől az áru kiszállításáig terjedő időszakban, azzal a feltétellel, hogy köteles viselni a már elvégzett szállítás költségeit és az áru kiszállításának költségeit. A vevő áru átvételét követő elállási lehetőségeit az ÁSZF és a jogszabályok határozzák meg.

 

2.17. Sem a vevő, sem az eladó nem jogosult a kölcsönös viszonyból eredő követelést harmadik félre átruházni.

 

2.18. A megrendelés elküldése előtt a vevő jogosult a jelen ÁSZF 2. és 3. cikkében leírt műveleteket elvégezni és a technikai eszközöket használni a szerződés megkötése, illetve a technikai hibák észlelése vagy kijavítása céljából.

 

3. Vételár és fizetési feltételek

 

3.1. A vevő köteles az eladónak megfizetni az áru vételárát és a szállítási költséget az eladó által elfogadott megrendelés (a megkötött szerződés) szerint. A megrendelés létrehozásakor ezeket a tételeket összesített formában is felsorolják (az áru és a szállítás árának összege). Az áruk portálon feltüntetett ára ÁFA-val értendő, kivéve, ha ÁFA nélküli árként van feltüntetve. Az ÁFA-t az áruk és szolgáltatások kiszállításakor a jogszabályoknak megfelelően alkalmazzák.

 

3.2. Az áruk vételára nem tartalmazza a vételár kifizetésének banki díjait, az áruk szállítási költségeit, az utánvétes fizetés költségeit, az ÁSZF 4. pontja szerinti megvásárolt áruk kiszállításának költségeit, valamint az elektronikus kommunikációs eszközök használatának költségeit. Ezeket a díjakat és költségeket a vevő fizeti, kivéve, ha az alábbiakban másként van feltüntetve. Külföldről történő fizetés esetén a vevő, mint fizető fél, köteles viselni bankja díjait és egyéb díjakat, különösen a levelezőbankok és a címzett bankjának díjait.

 

3.3. Az ár változhat az eladó rendszerében észlelt vagy az áruval együtt a vásárlási portálon közzétett nyilvánvaló nyomtatási vagy egyéb hiba miatt. A vevő, illetve az eladó jogosult a megrendelést lemondani. elállhat az adásvételi szerződéstől (az áru átvételének pillanatáig), ha a vevőt értesítik bármely termék vételárának változásáról, amely az áru árával kapcsolatos nyilvánvaló nyomtatási vagy egyéb hiba miatt következett be.

 

3.4. A vételár és az áru szállítási költségeinek fizetési módja (a fizetési módot a vevő választja ki az áru megrendelésének 2. lépésében a vásárlási portálon, és a megrendelésben feltünteti a költségek kiszámításával együtt):

 

- készpénz az áru átvételekor (utánvét) - az áru vételára, valamint az utánvétes fizetés és a szállítás költségei a megrendelés során a kosárban szerepelnek,

 

- készpénzes befizetés az eladó számlájára - a vételár és az áru szállítási költségei a megrendeléskor a kosárban szerepelnek,

 

- nem készpénzes fizetés az eladó számlájára a megrendelés létrehozásakor vagy a megrendelés elfogadása után - a vételár és az áru szállítási költségei a megrendeléskor a kosárban szerepelnek.

 

Fizetéskor a vevő rendelési számát változó szimbólumként kell feltüntetni. A Vevő által a fizetés során megadott helytelen változó szimbólum a vételár helytelen kiegyenlítését eredményezi, és a Vevő viseli az ezzel járó összes kockázatot, valamint fizetési kötelezettségének elmulasztásába esik.

 

3.5. A vételár esedékessége:

 

a) készpénzes fizetés vagy az Eladó számlájára történő befizetés esetén: a Vevő köteles a vételárat az Eladónak legkésőbb a szerződés megkötésétől számított 2 napon belül és az áru átvétele előtt megfizetni az ÁSZF 3. cikkében foglalt módon; A vevő jogosult a fizetésre a megrendelés leadásakor és az eladónak történő elküldésekor, ahol a fizetés a vételár és az áru szállítási költségeinek előlegének minősül, azonban a vevőnek csak a megrendelés eladó általi elfogadása (a szerződés megkötése) után ajánlott fizetni,

 

b)    készpénzes fizetés esetén az áru kézbesítésekor: a vevő köteles a vételárat és a szállítási költségeket legkésőbb az áru vevőnek történő átadásakor megfizetni az eladónak.

 

3.6. A vételár és a szállítási költségek vevő általi megfizetésének banki díjait a vevő és a vevő bankja közötti szerződés szabályozza. A vevőt tájékoztatjuk, hogy az áru szállítási költségeire vonatkozó információk egyértelműen szerepelnek az áru megrendelésének folyamatában, és a választott szállítótól/szállítási szolgáltatástól/szállítási módtól függenek. Az elektronikus kommunikációs eszközök használatának költségeit a vevő és az internetkapcsolat-szolgáltatója vagy az elektronikus kommunikációs szolgáltatója közötti szerződés szabályozza.

 

3.7. Az Eladó a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban számlát állít ki és kézbesít a Vevőnek. A megrendelés elküldésével a Vevő hozzájárul ahhoz, hogy a számlát az áruval együtt küldjék meg, vagy elektronikusan tegyék a Vevő rendelkezésére. A számla elektronikus úton kerül kiküldésre 14 napon belül, és a számla egyben szállítólevél és jótállási jegy is.

 

 

3.8. A megkötött szerződéstől való elállás esetén az eljárás a jogszabályoknak és az ÁSZF-nek megfelelően történik. Ha a vételárat a szerződés megkötése előtt fizették ki, és a szerződést a Vevő megrendelésének kézbesítésétől számított 15 napon belül nem kötik meg, a vételárat a Vevő megrendelésének kézbesítésétől számított 30 napon belül, vagy a megrendelés elutasításának vagy lemondásának dátumától számított 15 napon belül visszatérítik a Vevőnek, attól függően, hogy melyik következik be előbb.korábban. A vételár visszatérítése arra a számlára történik, amelyről a fizetés érkezett, vagy a felek megállapodása alapján más módon. A kifizetett ár visszatérítése előtt az eladó kétség esetén jogosult a vevőtől igazolást kérni arról, hogy ő a számla tulajdonosa és/vagy jogosult a pénzeszközök átvételére. Amennyiben az eladó köteles visszatéríteni a vételárat a vevőnek, és az árut már leszállították a vevőnek, az eladó az áru visszaküldése után téríti vissza a vételárat a vevőnek.

 

 

4. Áru szállítása, szállítási feltételek és az áru szállításának költségei

 

 

4.1. Az eladó az árut a vevő és az eladó közötti szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül szállítja ki a vevőnek a jelen ÁSZF-nek megfelelően. Az eladó az árut a vevő által a megrendelés leadásakor megadott címre szállítja ki (kizárólag az Európai Unió országainak területén belül), és kizárólag a vevőként feltüntetett személynek. Az áruk vevőn kívüli személynek történő átadása vagy kiadása az eladó előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása és az eladó által előírt dokumentumok nélkül nem lehetséges. Ezért szükséges, hogy a vevő a megrendeléskor helyesen adja meg azonosító adatait, valamint az áru kiszállításához szükséges adatokat. Az áruk Szlovák Köztársaság területén kívülre vagy az áru átvételére felhatalmazás nélküli más személynek történő átadása nem lehetséges. Az áru kézbesítője jogosult megfelelő eszközökkel meggyőződni és ellenőrizni az átvevő személlyel, hogy ez a személy a vevő-e, és hogy jogosult-e az áru átvételére. Ha a körülmények megkívánják, az eladó és a vevő megállapodhatnak a szállítási határidő meghosszabbításában vagy azonos minőségű és árú helyettesítő teljesítésben.

 

 

4.2. Az áruk vevőnek történő kiadása csak akkor lehetséges, ha a leszállított áru vételárát és szállítási költségét megfizették. Ellenkező esetben az eladó, vagy a fuvarozó/kézbesítő jogosult nem kiadni az árut, és az eladó nem késik az áru kiszállításával. A vevő köteles az árut a fuvarozótól/kézbesítőtől az eladó által elfogadott megrendelés keretein belül megfelelően átvenni. A vevő az áru tulajdonjogát csak az áru vételárának, a szállítás költségének megfizetése és az áru későbbi átvétele után szerzi meg.

 

4.3. A vevő a vásárlási portálon, nevezetesen a megrendelés során választja ki az áru szállításának módját az eladó által felkínált lehetőségek közül. Elvileg az áru szállítmányozó cég általi szállítása is lehetséges. A szállítás ára a megrendelésben szerepel.

 

4.4. Bizonyos esetekben az eladó jogosult a megrendelés elfogadása előtt a vevő által kiválasztott áru szállítási módját egy másik felkínált szállítási módra módosítani. Ebben az esetben a vevőt írásban tájékoztatják erről a tényről, és az ÁSZF 2. cikkével összhangban javaslatot tesznek a megrendelés és a szerződés feltételeinek módosítására, valamint tájékoztatják a szállítási költségek változásáról. A szállítási mód megváltozása miatti szállítási költségek változása nem a vevő hátrányára válik.

 

4.5. A vevőt tájékoztatjuk, hogy az eladó jogosult az árut több külön szállítmányban kézbesíteni, azzal a kikötéssel, hogy még az ilyen külön szállítmányok esetében is a szállítási ár érvényes, mint a megrendelés elfogadásakor (azaz több szállítás esetén csak egy szállítás árát számítjuk fel).

 

4.6. Az eladó, a szállító cég vagy a szállítmányozó cég jogosult e-mailben, SMS-ben vagy más megfelelő formában (pl. telefonon) értesíteni a vevőt az áru kézbesítéséről. A vevő beleegyezik, hogy az eladó ezeket az adatokat megadja a szállító/szállítmányozó cégnek vagy a kézbesítőnek. A vevő köteles az áru kézbesítésének időpontjában elérhetőnek lennie az általa megadott címen.

 

4.7. Az áru átvételekor a vevő köteles érvényes személyazonosító okmányokkal (személyi igazolvány vagy útlevél) igazolni személyazonosságát a szállítónak kérés nélkül. Ezeknek az okmányoknak egyértelműen tartalmazniuk kell a vevő személyazonosságát és az áru átvételére vonatkozó jogosultságát. Ellenkező esetben az eladó/szállító nem adhatja át az árut.

 

4.8. Amennyiben a vevő indokolatlanul megtagadja az áru átvételét, vagy ismételten indokolatlanul elmulasztja az áru átvételét, az eladó jogosult követelni tőle az ezzel kapcsolatban felmerült összes költséget.

 

4.9. Az eladó jogosult egyoldalúan és saját belátása szerint belsőleg meghatározni a megrendelés értékét, amelyért a vevő már nem fizeti az áru szállításának árát. A szállítási díj vevő általi megfizetésének vagy nemfizetésének ténye a megrendelésben megjelenik a www.alfema.sk, www.alfema.net vagy www.tekutaguma.sk weboldalon. Az eladó jogosult egyoldalúan, a jelen ÁSZF változásának jelzése nélkül, módosítani és módosítani a megrendelés (megkötött szerződés) értékét, amelyért a vevő nem fizeti a szállítás árát. Ez a változás nem érinti a megkötött szerződéseket.

 

4.10. Az áru átvételekor a vevő köteles ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét és a szállítás teljességét, különösen a szállítási csomagok (csomagok/szállítmányok) számát. A szállítással és az áruval kapcsolatban észlelt nyilvánvaló hibák esetén a vevő köteles haladéktalanul, de legkésőbb 12 órán belül értesíteni a szállítót és az eladót. A vevő köteles a szállítási okmányon feltüntetni a szállítmány minden nyilvánvaló sérülését és a csomagolás sérülését. Ha a szállítási csomagolás az eredeti ragasztószalaggal van ellátvaAz ALFEMA-nál sérült, vagy ha a csomagoláson vagy a szállítmányon a szállítmány jogosulatlan felbontása miatt egyéb sérülést észlelnek, a vevő köteles megtagadni a szállítmány átvételét a szállítótól/kézbesítőtől. Az átvételi jegyzőkönyv aláírásával a vevő igazolja, hogy a szállítmányt sértetlenül vette át. Amennyiben a vevő az áru kézbesítésének elmaradása és az áruval együtt szállított dokumentumok kézbesítésének elmaradása miatt az áru kézbesítésétől számított 1 órán belül nem kifogásolja, úgy tekintendő, hogy az árut a visszaigazolt kézbesítés és a szállítási dokumentumok alapján megfelelően kézbesítették a vevőnek, kivéve, ha az ellenkezőjét bizonyítják.

 

 

4.11. A vevő köteles e-mailben vagy más megfelelő módon értesíteni az eladót az áru sérüléséről. Az áru átvételekor észlelhető mechanikai sérülésekről szóló további bejelentéseket nem vesszük figyelembe, és nem ismerjük el.

 

 

4.12. Az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vevőt az áru kézbesítésének lehetetlenüléséről, valamint vis maior vagy olyan okok esetén, amelyekért az eladó vagy a szállító/kézbesítő nem felelős. Ebben az esetben az eladó helyettesítő teljesítést kínál vagy biztosít a fogyasztónak, és az Általános Szerződési Feltételeknek és a jogszabályoknak megfelelően jár el.

 

4.13. Az áru személyes átvétele és kézbesítése az ALFEMA CENTRÁLNY SKLAD BA, Stará Vajnorska 37, HALL A, Bratislava 83104 címre. A vevő köteles haladéktalanul reklamálni az áru nyilvánvaló hibáit.

 

5. Jótállás, reklamációs feltételek és reklamációs eljárás

 

5.1. A jelen pont rendelkezései nem vonatkoznak azokra a vevőkre, akik üzleti célra vásárolnak árut, és nem természetes személyek személyes fogyasztására. Az áru hibáiért való felelősségre ebben az esetben a Kereskedelmi Törvénykönyv 422. §-ának és azt követő szakaszainak rendelkezései az irányadók. Az eladó a fogyasztói panaszokat a Szlovák Köztársaság jogszabályai, különösen a módosított 250/2007. sz. törvény, a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyve és az alkalmazandó jogszabályok szerint kezeli.

 

5.2. A polgári jogi viszony alapján vásárolt árukra a jótállási idő alapértelmezés szerint 24 hónap a Szlovák Köztársaság jogszabályaival összhangban, kivéve, ha a Szlovák Köztársaság jogszabályai bizonyos árutípusokra rövidebb időszakot írnak elő. A jótállási idő a kézbesítés, az áru futárral vagy személyes átvételének napjától kezdődik.

 

5.3. A jótállási idő időtartama a Szlovák Köztársaság jogszabályaiból következik. Ha az eladott árun, annak csomagolásán vagy a hozzá tartozó használati utasításon használati idő van feltüntetve, akkor ezen időszak jótállási ideje megszűnik.

 

5.4. A jótállás nem vonatkozik azokra a hibákra és károkra, amelyek a következőkből erednek: normál elhasználódás, a vevő vagy harmadik fél cselekedetei az áru átvétele után, szakszerűtlen, gondatlan kezelés, túlzott terhelés, mechanikai sérülés vagy kopás, az áru használati utasításának vagy rendeltetésének megsértése, vagy a használati, karbantartási vagy tárolási szabályok be nem tartása, természeti katasztrófák, szakszerűtlen vagy helytelen összeszerelés, telepítés vagy tárolás esetén, a rendszeres karbantartási és szervizvizsgálatok elmulasztása (amennyiben azokat a használati útmutató szerint határozták meg).

 

5.5. A vevő jótállása megszűnik, ha a védőzárak és matricák sérültek, ha vannak ilyenek a terméken, ha a zárat eltávolították az áruról, ha az eladó cégnevét megsérült vagy eltávolították a termékről, és ez nem történhet a jótállási időszak lejárta után.

 

5.6. A vevő a következő módokon nyújthatja be panaszát: személyesen bemutatja az árut és a vásárlást igazoló bizonylatot, vagy elküldi az árut a többi szükséges dokumentummal (különösen a vásárlást igazoló bizonylattal) együtt az ALFEMA CENTRÁLNY SKLAD központi panaszkezelési osztályára a Stará Vajnorská 37, 83104 Pozsony címre.

 

5.7. A vevőnek csatolnia kell a reklamált áruhoz a vásárlást igazoló bizonylat olvasható eredeti vagy másolati példányát, és részletesen le kell írnia a hibát, valamint a hiba külső megnyilvánulásának módját. Az árut tiszta állapotban és a hozzá mellékelt tartozékokkal együtt kell kézbesíteni.

 

5.8. Az eladó a panasz benyújtásakor visszaigazolást ad a fogyasztónak. Ha a panaszt távközlési eszköz útján nyújtják be, az eladónak legkésőbb a panasz benyújtásának igazolásával együtt kell kézbesítenie a fogyasztónak a panasz benyújtásáról szóló visszaigazolást; a panasz benyújtásának visszaigazolását nem kell kézbesíteni, ha a fogyasztónak lehetősége van más módon bizonyítani a panasz benyújtását. Az áru bemutatása nélkül a panasz elbírálása nem lehetséges.

 

5.9. Ha a hiba eltávolítható, a vevő jogosult a hiba ingyenes, időben és megfelelően történő eltávolítására. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. A hiba eltávolítása helyett a vevő kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, akkor az alkatrész cseréjét, ha ez nem okoz az eladónak indokolatlan költségeket az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest. Az eladó a hiba eltávolítása helyett mindig kicserélheti a hibás terméket egy hibátlan termékre. Ha a hiba egy eltávolíthatatlan hiba, amely megakadályozza, hogy a terméket hibátlan termékként rendeltetésszerűen használják, a vevő jogosult a termék cseréjére, vagy elállhat a szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hiba eltávolítható, de a vevő a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy a hibák nagy száma miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket. Ha más eltávolíthatatlan hibákról van szó,A vevő jogosult a termék árából megfelelő kedvezményre.

 

5.10. Az eladó a panasz benyújtásától számított 30 napon belül kiállítja a panasz rendezését igazoló dokumentumot a fogyasztóvédelmi törvénynek és a jogszabályoknak megfelelően. A vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a reklamációt és a panasz rendezését igazoló dokumentumot a jogszabályoknak megfelelően kézbesítik a vevőnek. A reklamációs eljárás befejezését követően, valamint a vevő kérésére a vevő köteles 15 napon belül átvenni a reklamált árut az eladótól, amennyiben a reklamációt javítás, árengedmény, árucsere (új áru) vagy a reklamáció elutasítása formájában rendezték.

 

5.11. Amennyiben a vevő a reklamáció rendezését követő 30 napon belül, vagy az áru vevőnek történő ismételt kézbesítésétől számított 3 napon belül nem veszi át a terméket, vagy a reklamációs eljárás befejezését követően az eladó kérelmének a vevő által megadott elérhetőségi címre történő elküldésétől számított ugyanezen időszakon belül nem veszi át a terméket, az eladó a jogszabályoknak megfelelően jogosult a vevőtől a tárolás minden napjára 3 eurós teljesítést követelni.

 

 

6. Áru visszaküldése - elállás a szerződéstől

 

 

6.1. Tájékoztatás a fogyasztó elállási jogáról: A 108/2000. sz. törvény értelmében a vevő jogosult a szolgáltatásnyújtási szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a megkötött szerződéstől, amennyiben az eladó időben és megfelelően teljesítette a 108/2000. sz. törvény 10. szakasza szerinti tájékoztatási kötelezettségeit. Az elállás egyéb eseteit és a fogyasztóra vonatkozó határidőket a vonatkozó törvény 12. szakasza szabályozza. Abban az esetben, ha a vevő a 6.1. pont szerinti elállási jogát gyakorolja, a vevő köteles saját költségén visszaküldeni az árut az eladónak az eladó ALFEMA CENTRÁLNY SKLAD, Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava címére. Ugyanakkor az árunak sértetlennek, használatlannak, használati nyomok nélkülinek és eredeti csomagolásban kell lennie. Az eladó ellenőrzi és kipróbálja a visszaküldött árut. Ha az áru sértetlen és használatlan állapotban került vissza a vevőhöz, az eladó az áru vételárát az Általános Szerződési Feltételeknek és a jogszabályoknak megfelelően visszatéríti a vevőnek. E megállapodás alapján a vételárat ugyanazzal a fizetési móddal vagy banki átutalással térítik vissza a vevő számlájára a szerződéstől való elállás elküldésétől számított 14 napon belül.

 

.

 

6.2. Sérült vagy elhasználódott, illetve kísérő dokumentumok és tartozékok nélküli áruk visszaküldése esetén az eladó jogosult kártérítést követelni a vevővel szemben, vagy egyéb jogi igényeket érvényesíteni, amelyeket jogosult a vételárba beszámítani (kivéve a bizonyított garanciális hibák miatt visszaküldött árukat).

 

6.3. Az eladó és a vevő közötti megállapodás alapján, valamint a jelen ÁSZF-nek megfelelően a vevő nem jogosult indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől a következő esetekben: a) a szerződés tárgya olyan áru, amely tulajdonságai miatt nem visszaküldhető. Ilyen áruk például az impregnáló és tisztítószerek. b) olyan áru, amely eredeti szállítási állapotában nem küldhető vissza (különösen a nyilvánvalóan sérült, a nyilvánvalóan használt, az eredeti csomagolás nélküli áru).

 

6.4. A szerződéstől való elállás feltételeinek megsértése vagy az áru megfelelő visszaküldése esetén az eladó jogosult a vevővel szemben az általa elszenvedett kár megtérítését követelni a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően. Például a szállítási költségek, a tárolás, a csomagolás költségei. További részleteket e-mailben adunk meg.

 

6.5. Reklamáció benyújtásakor az eladó, a W&M production s.r.o. jogosult a vevőtől a reklamációval kapcsolatos költségek összegének megfelelő díjat követelni. Az eladó fenntartja a jogot, hogy ne térítse vissza az ilyen áruk árát, és ne cserélje ki azokat más árura.

 

6.6. A vételár visszatérítése promóciós áruk esetén nem lehetséges, illetve kedvezmény nem nyújtható. Csak más árura csere lehetséges.

 

6.7. A garancia nem vonatkozik az egyes tételek csomagjai közötti eltérő színárnyalatú pigmentekre. Az árukat vízszigetelő alapként, nem festékként szállítják.

 

6.8. Rendelésre történő árurendelés esetén az áruk nem visszaküldhetők vagy cserélhetők.

 

6.9. A vállalkozó, pl. egyéni vállalkozó, aki az "by IČO" e-boltban vásárol árut, nem jogosult a szerződéstől való elállásra.

 

6.10. AZ ANYAG MEGVÁSÁRLÁSA ÉS HASZNÁLATA ELŐTT TANULMÁNYOZZA A MŰSZAKI ADATLAPOKAT!!!

 

7. Személyes adatok védelme

 

Tájékoztatás a személyes adatok védelméről szóló 122/2013. számú törvény 15. §-ának 1. bekezdése értelmében, módosított formában

 

7.1 Az eshop.alfema.sk e-áruház üzemeltetője a W&M production s.r.o., amelynek székhelye a Haburská 29, 82101 Pozsony, IČO: 35958111, DIČ: 2022077002, IČ DPH: SK2022077002. Teljes mértékben tiszteletben tartjuk ügyfeleink magánéletét, azonban a megrendelés feldolgozásához szükségünk van néhány személyes adatra, amelyeket kizárólag a megrendelt áruk kiszállításához és az ügyféllel való kommunikációhoz használunk fel. Az áruház információs rendszere regisztrálva van a Szlovák Köztársaság Személyes Adatvédelmi Hivatalánál.

 

7.2 Az áruházban történő vásárlás előtt regisztrálni kell. Regisztráció és vásárlás során a következő személyes adatok megadása szükséges:

 

név és vezetéknév, pontos cím országgal együtt (vagy a számlán feltüntetendő cím)

 

e-mail cím (a rendszerben történő azonosításra és a vásárláskor használt adatkezelésre szolgál)kommunikáció Önnel)

opcionális további címek (ha a számlázási címtől eltérő címre szeretné kézbesíteni a szállítmányt)

opcionális telefonszám (gyorsabb kapcsolatfelvétel érdekében)

7.3 Egyszeri vásárlás esetén a regisztráció nem szükséges, és regisztráció nélkül is lehet vásárolni.

 

7.4 Adatait a megrendelés feldolgozása és kézbesítése, illetve az akciókról, hírekről és kedvezményekről való tájékoztatás céljából kezeljük. Ezek az adatok a számviteli és számlázási rendszerünkhöz is szükségesek. Az adatokat egy védett adatbázisban tároljuk szerverünkön, így nem kell minden látogatáskor újra megadnia azokat. Adatait és egyéb beállításait bármikor módosíthatja vagy frissítheti e-mailben vagy fiókjába való bejelentkezés után. Ha törölni szeretné regisztrációját, kérjük, e-mailben érdeklődjön tőlünk. Fiókját deaktiváljuk.

 

7.5 Személyes adatait a vételi szerződésből eredő kötelezettségek teljesítéséhez szükséges mértékben gyűjtjük a 122/2013. sz. törvény 10. § (3) bekezdésének b) pontjával összhangban. a személyes adatok védelméről szóló módosított törvény értelmében, az érintett hozzájárulása nélkül. Ön önkéntesen adja meg ezeket az adatokat a vásárlási szerződésből eredő kötelezettségek teljesítése és a velünk való további kommunikáció céljából. A személyes adatokat csak a szerződésből és az általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségeink teljesítéséhez szükséges ideig kezeljük.

 

7.6 A promóciókról, hírekről és kedvezményekről szóló, módosított 122/2013. sz. törvény 11. §-ával összhangban kezeljük a promóciókról, hírekről és kedvezményekről szóló tájékoztatás céljából megszerzett személyes adatokat. Vásárláskor Ön hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait határozatlan időre feldolgozzuk a promóciókról, hírekről és kedvezményekről szóló tájékoztatás céljából, a „Hozzájárulok a tájékoztató e-mailek küldéséhez” négyzet bejelölésével. Ezt a hozzájárulást bármikor írásban visszavonhatja, a hozzájárulás a kézbesítéstől számított 1 hónapon belül lejár.

 

7.7 Személyes adatait nem tesszük közzé, nem tesszük elérhetővé és nem adjuk át más szervezeteknek, kivéve azokat a szervezeteket, amelyekkel az együttműködés a megrendelés megfelelő feldolgozásához szükséges. Ezek főként szállítási szolgáltatások – beleértve a keresztnevet, vezetéknevet, szállítási címet, telefonszámot és szükség esetén a megrendelés teljes árát.

 

7.8 A törvény 28. §-ával összhangban Önnek joga van információt kérni személyes adatainak kezeléséről, valamint a kezelés tárgyát képező személyes adatok listájáról, joga van a helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatok helyesbítéséhez vagy törléséhez, joga van a személyes adatok törléséhez, ha azok feldolgozásának célja megszűnt, joga van tiltakozni személyes adatainak hozzájárulás nélküli közvetlen üzletszerzési célú feldolgozása ellen, és írásbeli kérelemre kérheti azok törlését. Ön köteles csak valós személyes adatokat megadni nekünk. Az információs rendszerbe azokat megadó személy felelős a személyes adatok valótlanságáért a személyes adatok védelméről szóló 122/2013. sz. törvény 16. §-ának (1) bekezdése értelmében, módosított formában.

 

7.9 Jogosultak vagyunk személyes adatait az eredeti adatkezelési cél megszűnése után is feldolgozni, kizárólag statisztikai, számviteli és kutatási célokra, valamint harmadik felek vagy a nyilvánosság számára összesített statisztikai információkat szolgáltatni az ügyfelekről, a forgalomról, a forgalomról és egyéb adatokról, de anonimizált formában, így ügyfeleink semmilyen módon nem azonosíthatók.

 

7.10 Fenntartjuk a jogot, hogy visszavonjuk a személyes adatainak biztonságos kezelésének garanciáját ismeretlen elkövető - hacker - szerver elleni támadása esetén. Ilyen esetben a fent említett adatkezelési szabályok nem alkalmazandók.

 

8. Záró rendelkezések

 

8.1. Az eladó jogosult a kölcsönös dokumentációt és a szerződést elektronikus formában, a vonatkozó Általános Szerződési Feltételekkel együtt 5 évig tárolni és archiválni. Az archivált szerződés a vevő számára nem elérhető. A szerződés megkötéséhez a szlovák nyelvet kínáljuk. A vevő jogosult a szerződés lényeges elemeit elektronikus formában reprodukálni a jogszabályoknak megfelelően.

 

8.2. A Vevőnek címzett elektronikus üzenetek kézbesítése esetén, amennyiben az Eladó nem kap hibaüzenetet az üzenet (e-mail vagy SMS üzenet) kézbesítésének lehetetlenségéről a Vevő megadott e-mail címére vagy telefonszámára (mobil), az üzenet (e-mail vagy SMS üzenet) a küldést követő napon kézbesítettnek tekintendő, kivéve, ha a kötelező jogszabályok másként rendelkeznek. Az Eladónak címzett elektronikus üzenetek (e-mail) kézbesítése esetén az elektronikus dokumentumot kézbesítetlennek tekintik, amíg az Eladó válasz e-mailben vissza nem igazolja a Vevőnek annak átvételét. A küldeményt kézbesítettnek kell tekinteni akkor is, ha a címzett megtagadja az átvételét, vagy ha a címzett saját hibájából vagy mulasztásából nem veszi át azt. Ilyen esetben a küldeményt a feladó által meghatározott ideig a postán történő tárolási időszak lejárta és a küldemény a feladóhoz való visszaküldése után kell kézbesítettnek tekinteni, amelyről a feladónak sértetlen bizonyítékot kell szolgáltatnia. Kézbesítő személy – futárszolgálat – útján kézbesített értesítésekA 123Kuriér a szerződő fél általi átvétel pillanatában kézbesítettnek tekintendő. Amennyiben a futárszolgálat nem kézbesíti a terméket, a kézbesítés pillanatának az első kézbesítési kísérletet követő harmadik napot kell tekinteni, a kézbesítési kísérletet pedig a kézbesítő személy - a futárszolgálat - nyilatkozata igazolja. Az eladó kizárólagos joga eldönteni, hogy milyen formában és mely esetekben használja ezt a formát a vevővel való kommunikációra (SMS vagy e-mail, vagy más megfelelő módszer).

 

8.3. Amennyiben bebizonyosodik, hogy az ÁSZF és/vagy a szerződés bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, az ilyen érvénytelenség vagy hatálytalanság nem eredményezi a szerződés/ÁSZF többi rendelkezésének érvénytelenségét vagy hatálytalanságát. Ilyen esetben a felek vállalják, hogy az érvénytelen vagy hatálytalan rendelkezést haladéktalanul egy újra cserélik, hogy az adott érvénytelen vagy hatálytalan rendelkezés célja az elfogadása vagy a jelen szerződés megkötése időpontjában megmaradjon.

 

8.4. Az Eladó tevékenységének felügyeletére a pozsonyi székhelyű Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség jogosult.

 

8.5. Az irányadó jog a Szlovák Köztársaság joga. Az ÁSZF-ből, a szerződésből vagy azokkal összefüggésben felmerülő összes jogvita, beleértve az áruk szállításából eredő jogvitákat is, kizárólag a Szlovák Köztársaság bíróságai tárgyalják és döntenek.

 

8.6. Az ÁSZF az Eladó weboldalán való közzétételük napjától érvényes és kötelező érvényű, és az Eladó székhelyén is megtekinthető. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint azokat felmondja, megváltoztassa, módosítsa vagy újakkal helyettesítse, feltéve, hogy a megkötött szerződésekre az adásvételi szerződés megkötésekor hatályos ÁSZF vonatkozik. A regisztrációval, valamint a megrendelés elküldésével és a megrendelési folyamat végén a www.alfema.sk vagy a www.tekutaguma.sk oldalon az ÁSZF szövegével való megállapodásra kattintva a vevő megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az ÁSZF-et, a panaszkezelési eljárást (5. cikk), és azokat a szerződéses viszony részének tekinti.

 

Az Általános Szerződési Feltételek jelen verziója 2025.10.10-től érvényes, és kizárólag az eladónak a vásárlási portálon keresztül ezen időpont után kézbesített megrendelésekre vonatkoznak.